Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мазилюк П. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Мазилюк П. В. 
Розробка методу раціонального проїзду транспортними засобами регульованих ділянок доріг / П. В. Мазилюк. — Б.м., 2019 — укp.

Робота присвячена розробленню теоретичних і практичних аспектів раціонального проїзду ТЗ регульованих ділянок доріг із застосуванням методів і засобів автоматизації управління рухом ТЗ. Запропонована методика раціонального проїзду регульованих ділянок доріг тестувалася на теренах України. Установлено, що абсолютна більшість водіїв проїжджають регульовані ділянки доріг нераціонально, що призводить до зменшення кінцевої швидкості проїзду світлофорів або зупинки ТЗ, підвищеної витрати палива, часу проїзду регульованих ділянок доріг, збільшення викидів ШР. Запропонований метод, система його реалізації, дослідно-вимірювальний комплекс, моделі та програмне забезпечення дають змогу в реальному часі опрацювати вхідну інформацію, перевіряти можливість проїзду регульованої ділянки дороги, відображати рекомендоване сповільнення, що дозволяє підвищити ймовірність проїзду ТЗ регульованих ділянок доріг без зупинки.^UThe thesis is devoted to elaborate the theoretical and practical aspects of rational passage of the regulated road sections by the vehicles using the methods and means of automation of the vehicle movement control. The offered methodology of rational passage of the regulated road sections was tested on the territory of Ukraine, and basicly in Lutsk city. It was established that absolute majority of drivers pass the regulated road sections non-rationally, what leads to the reduction of final speed of passing the traffic lights or vehicle stop, the increase of fuel consumption, time of passage of the regulated road sections, growth of pollutant emissions. The offered method, a system of its realisation, a research and measuring complex, the models and software allow, in real time, to process the input data, to check the possibility of passing the regulated road section, to reflect a recommended deceleration that allows to increase a probability of passage of the regulated raod sections by the vehicles without stop.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського